Vacatures

Vacatures en Tips

• Vacatures

Na het afscheid van 2 bestuursleden Petra en Michael Bryce, die na heel veel jaren bergen werk voor de vereniging hebben verzet, sinds de oprichting in 2016, is de vereniging op zoek naar 2 nieuwe bestuursleden! Petra en Michael zijn met pensioen gegaan! Hartelijk bedankt Petra en Michael!

Vindt u het leuk om vrijwillig een bestuursfunctie te vervullen en mee te helpen brainstormen? Heeft u wat tijd over en vindt u het leuk om artikelen/content te schrijven of om notulen/verslagen te maken tijdens onze vergaderingen etc. kunt u overweg met de computer en verblijft/woont u op Parc de IJsselhoeve? Neem dan z.s.m. contact op met de vereniging middels het contactformulier op deze website of stuur ons een mail: vvbdeijsselhoeve@gmail.com

Het huidige bestuur: Henk, Dick en/of Lydia zullen dan een afspraak met u maken om te kijken wat u wil en kan betekenen voor de vereniging met inmiddels ruim 75 leden! Komt u het team versterken? We horen het graag! Graag reageren/opgeven voor eind juni 2023 i.v.m. de zomervakantie.

• Tips?

Heeft u tips voor de vereniging over bijvoorbeeld duurzame energie of andere interessante items die leuk zijn of leerzaam? Via het contactformulier op deze website horen we ze graag!